Contact

Wilt u meer weten?

Heeft u vragen of wilt u meer informatie over Mijnschoolkwaliteit?
Neem dan contact met ons op. Onderstaande blokken verwijzen u door naar de juiste contactgegevens:

Inlog, inhoud of techniek?

Neem contact op met de  betreffende helpdesk bij Kwest Online.

Tijdens de zomervakantie is de helpdesk telefonisch beperkt bereikbaar:
• In week 29 van 18 juli t/m 22 juli is de helpdesk telefonisch bereikbaar van 9 – 12 uur.
• In week 30, 31, 32, 33 (25 juli t/m 19 augustus) is de helpdesk telefonisch gesloten.
• In week 34 van 22 augustus t/m 26 augustus is de helpdesk telefonisch bereikbaar van 9 – 12 uur.
• Vanaf week 35 (29 augustus) hanteren we weer onze normale telefonische openingstijden van 9-16 uur.
Het is ook mogelijk om vragen te mailen. Wij proberen dringende vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Helpdesk WMK
0528-714301of helpdesk@wmkpo.nl

Helpdesk Onsbeleidsplan / Mijnschoolplan
0528-714305 of helpdesk@mijnschoolplan.nl

Helpdesk Mijnschoolteam
0528-714306 of helpdesk@mijnschoolteam.nl

Aanschaf of adviesgesprek?

Wilt u meer weten over de aanschaf van één van de producten van Mijnschoolkwaliteit?


Neem dan contact op voor een vrijblijvend adviesgesprek…

Factuur of administratie?

Voor administratieve vragen en vragen over uw factuur, kunt u terecht bij Uitgeverij Koninklijke Van Gorcum.

Neem dan contact op met de uitgeverij via:
klantenservice@vangorcum.nl
of  0592-379556